Kristinas blogg

2018-02-18
11:43:27

Lediga dagar

Äntligen stundar lite lediga dagar. Behöver verkligen ladda om batterierna efter några tuffa veckor på jobbet.
I går spenderade jag några timmar framför TV:n. Tittade på Prison Break.
I dag började jag dagen med att titta på två avsnitt till. Nu har jag sett färdigt säsong 3. Det var hit vi tittade när den gick på TV för några år sedan. Så nu blir det helt nytt nästa gång jag ska titta.
E ska åka på dansläger i dag och blir borta till onsdag kväll, då hon ska hämtas hem. På torsdagkväll har de sedan den årliga uppvisningen. På fredag åker vi på tävling igen. Det blir Norrköping denna gång.
I övrigt ska optikern o tandläkaren hinnas med denna vecka. Vi ska också hämta T:s balklänning hos sömmerskan. 
Så övrig tid tänker jag ägna mig åt vila, lite bokläsning, pysslande och att titta på några avsnitt av Prison Break!
Ha en skön vecka!
(null)
Längtar tillbaka till sommarens värme!
Kommentar:
2018-02-18 @ 16:16:36
#1: Marie

Hoppas att du får en bra vecka! Spännande att få hem balklänningen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: