Kristinas blogg

2018-04-08
22:20:23

Tjejdag med pyssel

Vi är ett gäng tjejer som spelat fotboll ihop för många år sedan. Vi har hållt ihop och försöker hitta på lite olika saker när vi träffas. För ca sju år sedan började vi göra aktiviteter två gånger om året. Först gjorde vi det två och två. Sedan har vi nu gjort det var och en. I går var det min tur. Jag var sist ut! Så jag har haft lite tid på mig att grunna!
Vi började dagen hos mig med brunch och härliga samtal.
(null)

(null)

(null)
Därefter åkte vi till Kias butik i Bräkne-Hoby för att pyssla. Vi hade några härliga timmar där kreativiteten flödade!
(null)

(null)

Det var så kul o få prova på lite nya metoder!

Därefter åkte vi tillbaka hem till mig där vi drack lite gott och åt lite snacks o tilltugg. Därefter åkte vi till en resturang som heter Bistro Bakgården här i Ronneby.
Sedan åkte vi tillbaka hem till mig och umgicks och pratade ett tag till.
En mycket trevlig dag i goda vänners lag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: