Kristinas blogg

2017-11-01
21:47:50

Julkortstillverkning

I dag har jag hunnit sitta och göra lite julkort. Jag har gjort de klara med papper. Kvar är att dekorera korten.

För några veckor sedan var jag hemma hos min kompis M och pysslade. Gjorde då 5 julkort helt klara.

Nu har jag nästan tillverkat det antal kort jag behöver i år. Blir tyvärr färre o färre kort som vi får och jag skickar. Jag tycker det är trevligt att få julpost i brevlådan!

Korten får jag lägga upp här senare. Nu är det för mörkt och ta bilder på de kort som är klara.

(null)

Kommentar:
2017-11-03 @ 11:25:22
#1: Marie

Jättefina julkort! Jag har inte scrappat något på lovet ännu, får se om jag kan sätta mig en stund i eftermiddag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: