Kristinas blogg

2017-06-10
14:42:15

Ta dagen som den kommer...

Snart nalkas ljuva semestern!

Tre och en halv dag kvar och jobba innan jag stämplar in för semester!
Efter några riktigt tuffa veckor på jobbet, så är ledigheten riktigt välkommen!

I dag gick E och jag upp tidigt för att köra ut frallor. Egentligen är det T:s jobb att leverera frallor, men hon var på studentfirande i går, så E fick rycka in och tjäna lite pengar i stället!
Det var andra lördagen på rad som hon hjälpte till. Det är tidigt o gå upp för att jobba en stund. Men hon har klarat det bra.
Nästa lördag blir sista innan sommaruppehållet. Då blir det T som levererar.

Så resten av dagen har jag bara slappat och tagit det lugnt. Skönt att ta dagen som den kommer.
Tvättmaskinen har fått jobba lite och så har jag börjat titta på Prisonbreak på Netflix.
Har sett de två första säsongerna och nu när en ny säsong går på femman tänkte jag att jag skulle ta tag i den serien igen.
Gillade den verkligen och har för mig att när den gick sist så började de sent på kvällen, så jag orkade inte stanna uppe och se de.

Men nu skulle jag behöva ge mig i väg och handla lite mat till i kväll.
Blir nog lite gott grillat!

I går firade vi in barnens sommarlov med vår obligatoriska jordgubbstårta!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: