Kristinas blogg

2017-06-08
08:00:00

Härlig lördag

I lördags hade jag en heldag med mina goa vänner. Vi är ett gäng som spelat fotboll ihop. Vi är 10 st som brukar träffas. Nu brukar vi anordna "Min dag". En av oss var ordnar en dag med aktiviteter som presenterar oss. 

Detta var den åttonde gången. Åtta av oss kunde vara med denna gång.
Vi startade med lunch på stan. Därefter åkte vi till Salsjön för en promenad och sedan blev det bad och bastu. Så nu är premiärdoppet gjort. 16 grader i vattnet var det. Skönt med bastu efteråt.
Därefter åkte vi till vännens hus som de håller på och bygger. Där fick vi god fika och en titt på bygget och omgivningarna.
Kvällen avslutades med god mat och många glada skratt hemma hos min vän.

Så nu är man fulltankad med härlig energi från goda vänner.
Jag har förmånen att vara sist ut, så jag har ett tag kvar att fundera över min dag. Jag har lite planer.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: