Kristinas blogg

2017-12-26
09:14:53

Julledigt

Njuter av ledig tid här hemma. I år har P jour över julen. Så han får jobba en stund varje dag samt vara beredd på att rycka ut om det kommer ett larm.
Så i år har vi valt att inte bjuda hem våra familjer på kalkonmiddag i dag, som vi annars har som tradition.
Så dessa dagar blir bara att njuta och vila på. I går spenderade jag några timmar med att titta på Prisonbreak. Vi började titta i somras. Men sedan kom vi av oss och nu har jag tagit upp det igen.
Julafton var lugn och mysig tillsammans med närmaste familjen. Vi var hos min bror med sambo och barn och sedan var vi hos mina svärföräldrar. God mat, trevliga samtal och en del klappar blev det.
Morgonen började vi med gemensam frukost och så fick barnen öppna sitt fjärde adventspaket.
God fortsättning. Jag ska fortsätta att njuta av lugnet. Ska även passa på och städa undan alla julpapper som ligger på pysselbordet.

(null)

(null)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: