Kristinas blogg

2010-10-15
17:33:54

Scrapträff!

I mitten av september hade jag Marie, Sanna och Sara hos mig på en
härlig dag med scrapp!
Vi hade det trevligt tillsammans som vanligt och det är så kul att träffas
för att skapa, prata, skratta och få inspiration. Tack tjejer!

Jag fick en del gjort och tänkte jag skulle visa upp lite här då det var
ett tag sedan.
En del av layouterna hade jag påbörjat när våra onsdagsträffar startade
igen efter sommaruppehållet, men jag hade lite kvar att dekorera och sätta
dit text, så det fixade jag med nu.

         

         



         

Det var allt för denna gången. Hoppas det inte dröjer alltför länge med
en uppdatering igen!

Ha en härlig helg! Själv ska jag åka och shoppa vinterjackor till tjejerna.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: