Kristinas blogg

2009-07-31
09:56:40

Släktträff på soliga Sturkö!

I lördags åkte vi till Sturkö för att träffa släkten. Min moster och sambo har sommarhus
där och vi åkte ofta dit när vi var mindre. Det är svårt att få tillfälle att träffas hela
släkten och även i år hade inte alla möjlighet att vara med. Men en hel del av oss 
kunde träffas i alla fall.

Mina kusiner har barn i ungefär samma åldrar som våra barn är i, så barnen var fullt sysselsatta
större delen av tiden. Elin hade även turen att träffa på två hundar. Hon tycker
det är så kul med hundar. Här matar hon de.



En tipsrunda hann vi också med att gå. Förra gången vi träffades vann jag vuxen-
frågorna och Tuva vann barnfrågorna. I år vann Patrik vuxenfrågorna och
Tuva vann igen. Jag var närmast på utslagsfrågan!





Lite gott grillat blev det också.



Efter maten gick vi alla till badplatsen och barnen badade.



En riktigt härlig dag i solen hade vi.



Ha det så bra!
Kommentar:
2009-07-31 @ 12:46:48
#1: kusinen Jenny

Det var verkligen jättekul att träffa de släktingar som var där. Jag hoppas att vi blir fler nästa gång.

Allt är bra med oss. Hoppas allt är bra med er.



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: