Kristinas blogg

2008-09-20
21:18:38

Bra länge sedan jag skrev här...

Ja, det var riktigt länge sedan jag skrev ett inlägg här.
Har fullt upp på jobbet och med aktiviteter på kvällarna.
Tycker att det har varit något extra varje vecka nu, med föräldramöten
och andra möten. Nu är det dags för föräldramöte i Tuvas klass denna veckan
och i nästa vecka är det på Elins förskola.
I dag var det sista fotbollsmatchen för säsongen. Tyvärr fick inte tjejerna avsluta
på ett kul sätt, men det har varit en kul säsong där tjejerna verkligen lärt sig mycket.
Nu är det sista träningen på tisdag, sedan blir det uppehåll ett tag.

Här hemma skapar jag lite då och då, hinner och orkar tyvärr inte så mycket
som jag skulle vilja.

I onsdags blev jag faster. Min lillebror fick en dotter. Barnens första kusin.
I dag har vi varit och hälsat på henne en liten snabbis.
En liten söt tjej. Hoppas att det blir flera besök snart igen.

Det var allt för i kväll. Ska försöka hinna uppdatera här oftare och nästa gång
hoppas jag kunna visa lite skapat.
Jag vet tyvärr inte varför inte bilderna i förra inlägget går att se stora. Jag kan själv
på min dator...
Ha en forsatt bra helg.

Kommentarer:
2008-09-21 @ 07:49:32
#1: Jenny

Grattis till dig! Jag såg lilla bebisen hon jättesöt :). Hoppas allt är bra med er. Här är det bra trots allt.

Hälsa

Kram

2008-09-21 @ 21:08:39

Grattis till faster och kusinerna :)

Snart får du lite nya roliga saker att scrappa med, synd att man inte kan beställa scraptid också.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: