Kristinas blogg

2007-10-09
18:34:18

Härlig post och lite nytt.

Jippie!!! I dag landade det ett STUDIO Classic alfabet i min brevlåda.
Ett alfabet som jag länge velat ha, men tyckt att det var dyrt. När det nu
skulle pensioneras fick jag lite ångest över att inte kunna få tag i det.
Men så fick jag se att Scrapperiet tagit hem några, så i helgen bestämde
jag mig för att köpa det och i dag hade jag det i brevlådan!!
Har satt på foamen och provstansat något die. Får bli mera i kväll.

I går var jag hemma med Elin för hon är förkyld. I dag har hon varit
hos sin farmor och farfar. I morgon blir det dagis igen.
Så i går fick jag lite scrappat under dagen. Gjorde lite grattis kort.
Visar bara det ena här nu, då det andra inte kommit till sin
mottagare än.

    

Ett Grattiskort till min kära storebror som fyller år i dag. Har återigen
dekorerat baksidan.

På kvällen antog jag en utmaning från Marie. Vi skulle snabbscrappa
en LO på 30 minuter. OJ, vad tiden gick fort och man fick stressa hela
tiden. Men jag hann (förutom att jag fick leta upp datumet på fotot
efter tidens slut).



I dag fick jag en beställning på ett grattiskort till en sexårstjej av en arbetskamrat.
Kruxet var att de skulle vara på kalas i kväll. Men eftersom jag åkte hem
lite tidigare med Elin så hann jag göra det, även om det blev lite stressigt.
Hon hade tänkt beställa i går, men då var jag ju hemma.

   

Ännu en dekorerad baksida!

Ha det så bra!
Kommentar:
2007-10-09 @ 21:23:29
#1: Annika Jonasson (kakka1)

Vilka fina kort du har gjort, Kristina!!!
Kul med ett nytt alfabet också och inte vilker alfabet som helst heller.....det är ju "Annika-stil" på studio-alfabetet. =o)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: