Kristinas blogg

2007-06-21
15:03:54

Midsommardags

I morgon är det midsommarafton. Vädret är tyvärr inte lovande utan det ska bli regn
och kallt. Det är tråkigt tycker jag. Det blir ju så mycket roligare att fira tillsammans med
sina vänner när det är fint väder.
I år har vi varit några stycken som har lagt ihop till ett partytält modell större. Så det ska bli
bra. Vi ska vara hemma hos våra vänner Mårten och Cissi. Vi blir ca 11 vuxna och 6 barn.
Det ska bli jättekul och trevligt. I år ska jag anordna en lite tipsrunda.
Det är en tipsrunda där man ska välja vem som är snabbast och sedan ska dessa tre personer
tävla om vem som är snabbast på en viss sak. Ska bli roligt.

Annars så har semestern börjat denna veckan (eller sommarlovet om man nu vill säga så).
Tuva har gått på fotbollsskola denna veckan. Det är sista dagen i dag och strax ska
Elin och jag hämta henne. Annars har det städats, tvättats, handlats och pysslats
denna veckan.I tisdags var jag och åt lunch på stan med vännen Emma och lilla Tove.
Trevlig och kul. Lotta och lilla Olle dök också upp. Alla är vi ju spända på att höra
om vår vän Fia har nedkommit med sittandra lilla barn. Bebisen skulle kommit
den 16:e juni, men har nu låtit vänta på sig.

Hoppas att alla mina bloggläsare får en riktigt härlig midsommar!

Kommentar:
2007-06-26 @ 14:39:44
#1: Sanna - liljan_

Hoppas att ni hade en härlig midsommarhelg! kramkram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: