Kristinas blogg

2017-04-16
18:20:01

Ledig tid = pysseltid

Förr var det alltid så. Alla lediga stunder ägnades till pysselbordet och att scrappa layouter eller göra kort.

Numera blir det mer sporadiskt. Tiden finns där, men intresset är inte lika nuförtiden.
Men är nöjd för det lilla som blir.

Jag håller fortfarande på med bilderna från 2015. Måste ta tag i en fotobeställning.
Har i alla fall laddat ner alla bilder från 2016 i datorn. Nu återstår det att välja ut vilka jag ska beställa och sedan ladda upp de.

I år har vi inte tagit några foton med digitalkameran. Blir tyvärr mer allt sällan.
Tar en del med telefonen. Men är dålig på det med.

I dag har det blivit en stund vid pysselbordet vilket resulterade i en lo till T:s album. Ska göra samma foto till E med, men ska använda lite andra färger då.


Kommentar:
2017-04-17 @ 21:16:36
#1: Marie

Åh vad jag känner igen mig, jag har blivit så dålig på att fotografera vår vardag nu mot förut. Men det är ju mycket av barnens vardag jag inte är med i, det är kanske egentligen så att det är min vardag jag fotograferar med alla naturbilder. Roligt att du håller igång scrappingen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: