Kristinas blogg

2008-06-21
22:55:05

Trevligt midsommarfirande!



Så här fina var mina tjejer i går på midsommarfirandet. Förra året band jag egna
kransar för första gången. Tjejerna hade väl de på sig i ungefär fem minuter och
så som regnet öste ner då blev det inte heller någon dans kring någon midsommarstång.
Så i år körde jag på en lite lättare variant. Jag klädde deras diadem med blommor.
Det blev riktigt bra och de användes flitigt. Kostnad ca 25 kr "kransen".

Själva midsommarfirandet var mycket bra och vi hade en trevlig dag. Vi var hos våra
glada vänner C och M. Vi var totalt 11 vuxna och 7 barn. Vädret var helt okej. Det blev
några små regnskurar. Men de gick rätt fort över.
Vi var nere i vår härlig Brunnspark och dansade kring midsommarstången.
Så här fin var den:


Precis när vi dansat färdigt började det att regna lite grann. Men det gick
rätt fort över.
Vi hade en trevlig kväll och i dag har vi tagit det lugnt och inte gjort
något speciellt.
I morgon ska Patrik jobba hela dagen. Själv hoppas jag hinna få lite gjort i
hemmet samt att jag hinner scrappa lite grann.
Nästa lördag ska jag åka på scrapträff! Längtar!

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kommentar:
2008-06-22 @ 22:31:26

Vad smart med diademen, jättesöta och vilka fina midommartjejer!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: