Kristinas blogg

2008-07-27
00:31:35

Lite skapat

Innan jag åkte på semester hann jag göra ett par layouter
och ett kort. Kortet är ett bröllopskort som jag gjort på beställning.

Då jag satt texterna på 3D-kuddar blir bilden lite suddig.


Så kul att använda punchinella på layouterna.

Har inspirerats av en layout på Scrapinspiration, men jag hann inte
skicka in den innan sista datumet.
Har använt mina glittriga chipboards, det var ett tag sedan.

Medan jag var iväg på semester landade de här stämplarna i brevlådan.
Blev så sugen på egna när jag sett Sannas och när jag såg att Marie också köpt
kunde jag inte låta bli att köpa egna!

Är så sugen på att använda de. Hoppas att det blir lite pysseltid
över snart.
Ha det så bra!
Kommentarer:
2008-07-29 @ 13:15:05

Snygga LO´s och läckert kort!

hihi vissa inköp smittar av sig..

2008-07-30 @ 19:26:33

Vilka fina kort du gör. Hoppas allt är bra med er.

Kram din kusin

Jenny

2008-07-31 @ 16:46:42
#3: Jenny Shima

Nu har jag länkat till din blogg från min.

Kram Jenny

2008-08-04 @ 22:41:15
#4: Anki

Åh vad härligt ni verkar ha haft det på Cypern, var där som tonåring och vill dit igen någon gång blev sugen nu när jag läste här:)

Härliga stämplar och gillar lo´n äggjakt och kortet överst så fina.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: