Kristinas blogg

2008-08-28
21:58:50

Kortmakeri

I förra veckan och i helgen hade jag lite tid över och passade då på att
göra lite kort som jag ska ha till försäljning.
Har även fått lite beställningskort att göra.
Det är så kul att skapa och göra kor. Fast det går i perioder. När jag väl
börjat att göra kort, så gör jag en hel del, sedan kan det gå länge
mellan gångerna.

I går startade våra onsdagsträffar igen. Riktigt kul att träffa alla igen. Jag
har ju inte varit med sedan vi började med köket i mars...
Hann göra en layout färdig samt påbörja en. Det blev en hel del prat i går,
så det hanns inte så mycket. Men det var som sagt bara kul att se alla igen.

Nästa vecka har jag möte med vår förening här i vårt område. Är sekreterare
där, så då hinner jag inte. Får förhoppningsvis lite tid över hemma till att fortsätta
scrappa.

I morgon är det sista dagen denna veckan. Skönt, då jag inte varit helt hundra i kroppen,
med tanke på min förkylning. Nu väntar en helg i fotbollenstecken.
Det är fotbollensdag på lördag och då är det match för Tuva och hennes lag (jag är ju
deras tränare).



Dopkort som jag gort på beställning.

          

         

         

              


En layout om när Tuva fick allergisk reaktion i mars. Hennes öga svullnade
upp rejält. Det visade sig att hon är allergisk mot jordnötter.

Ha en härlig helg! Vädret ska ju bli fint är det lovat!

Kommentarer:
2008-08-29 @ 22:17:09

Kul att träffas i onsdags :)

Jättesöta kort och LO, dopkortet är kanonfint!!

Tyvärr fungerar inte alla kort att öppna i större format.

2008-09-16 @ 21:20:04
#2: Anki

Tack för din kommentar i min blogg!



Åh vad du varit flitig och vilka fina kort du gjort! Underbara! Gillar speciellt det i mitten i den översta raden med 3 JÄTTEFINT!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: