Kristinas blogg

2007-05-25
21:51:05

Sjukstuga

Elin har varit småhostig hela veckan och i onsdags kväll kände jag att jag var på väg att bli förkyld. I torsdagsmorse
när jag vaknade hade jag mycket ont i halsen, var hes och kände mig allmänt seg.
Masade mig ändå iväg till jobbet då vi skulle ha musicalkväll för elevernas
föräldrar. Kände att jag inte ville missa det.
Kände mig sämre under dagen, men på ren vilja lyckades jag ta mig igenom den
med lite hjälp av panodil. Barnen var så duktiga när de sjöng och dansade.
I dag stannade jag hemma och tog hand om Elin och mig själv. Har inte ont i halsen längre och inte
lika täppt i näsan heller. Men jag har så ont i kroppen och är mycket trött. Har inte
varit så här sjuk på länge.
I morgon kväll skulle vi ha hit gäster. Men det har vi fått ställa in.
Nej, nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att det blir många timmars skön sömn.
Ha det så bra!
Kommentar:
2007-05-30 @ 18:57:24
#1: Sanna

Håller tummarna för att alla är friska och krya nu! Ska bli så roligt att ses på lördag! kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: