Kristinas blogg

2014-12-31
08:00:00

Klar med bilderna från 2013

De sista åren har det inte tagits så mycket bilder. En bidragande faktor är
att man oftare tar bilder med mobilen och då har det inte blivit så naturligt att jag framkallar
de bilderna. Men nu är jag klar med bilderna från 2013.
Häromdagen gjorde jag förstasidorna klara till tjejernas album.
 
 
Nu får jag ta tag i att beställa mera foton.
 
Tidigare har jag funderat kring hur jag ska göra med album till tjejerna.
Nu har jag kommit fram till att jag kommer att fortsätta scrappa i A4.
Sedan blir det kanske så att det blir mer än ett år i albumen nu när jag
inte har tagit lika många foton.
Framförallt blir det inte så mycket bilder på Tuva nu när hon gör mer saker
utan att vi är med. Men jag kommer att scrappa 2014 med till tjejerna, sedan
får jag se.
 
Kommentar:
2014-12-31 @ 14:07:55
#1: Marie

Gott nytt år till hela familjen, fina lo´s.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: