Kristinas blogg

2009-02-22
15:54:48

Cybercrop på Scrappiz!!

Sedan i onsdags är det cybercrop på Scrappiz! Jag har hunnit med att göra några kort.
Skulle gärna vilja göra ngn LO med, få se om tiden räcker till.
Även om det inte blivit så mycket själv, så är det kul att se vad alla andra skapar.
Mycket fina saker som alla gjort.

Annars är nu sportlovet slut och i morgon börjar vardagen igen. Denna veckan blir det
mycket. I morgon ska jag till tandläkaren. På tisdag är det fotboll för Tuva, dock har jag
lejt bort min tränarroll, annars blir det för mycket. På onsdag jobbar jag sent och så är
det pysselträff, vilket jag måste gå på, för annars riskerar vi att bli av med lokalen.
På torsdag har vi ArbetsPlatsmöte på jobbet vilket innebär att kvällen blir fullt upptagen
med det. Samtidigt är det föräldramöte med Simklubben, men det får Patrik gå på.
På fredag har vi personalfest och på lördag är det kalas.
Full rulle hela veckan. Så i dag blir det till att planera kring jobbet.
Men först ska jag gå och träna. Har ett pass på söndagar som jag brukar gå på.
Det är en halvtimme Aerobic och en halvtimme med vikter. Kul och svettigt.

Här kommer de kort som jag gjort. Har även gjort några kort till som inte riktigt passade
ihop med utmaningarna!
Ha det gott!









Kommentarer:
2009-02-22 @ 22:07:54
#1: mariem

så många härliga pigga kort!

2009-02-28 @ 19:54:10

Jätteläckra kort!

kram Marie

2009-03-13 @ 12:23:13

Wow! Så fina kort du gjort! :D Jag fastnade speciellt för det sista - helt underbart!

Trevlig helg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: