Kristinas blogg

2009-12-31
12:54:24

Scrap sammanfattning 2009 och mål inför 2010

Under året har jag scrappat i perioder. Vissa månader har det inte
blivit något alls (jo, något kort har det nog ändå blivit). Och vissa
månader har det blivit mycket.
Jag har sedan tidigare haft som mål att scrappa 2 LO´s i veckan
vilket vid årets slut borde bli 104 LO´s.
I år når jag nästan fram och det känner jag mig helt nöjd med.

Har varit på en större träff och på många av våra onsdagsträffar.
Samt en hel del "hemma hos träffar".
Var på Helsingborgsmässan i höstas.

Många nya inköp har det blivit. Till förra julen beställde jag en Cuttlebug,
men efter strul (från affärens sida) blev inte köpet av förrän i slutet
av junuari början av februari. Det känns väl som ett riktigt bra köp.
Gillar även de två "stora" alfabeten på platta som jag köpt.
Mycket papper har det blivit.

Scrappar oftast med vita cardstock som bas.

Inför 2010 kommer mina mål att vara:
* Fortsätta scrappa minst 2 LO´s i veckan.
* Hitta mera tid för skapandet, inte sitta framför datorn & TV:n lika mycket.
* Gå på minst en lite större träff.
* Åka på minst en mässa.
* Fortsätta att göra LO´s till mitt eget album lite oftare.
* Börja med fotoprojekt 365 och förhoppningsvis slutföra det. Vad det sedan
  blir av det återstår att se.
* Använda upp mycket av de papper som jag har.
* Mest handla cardstock och dekorationer.

Vad har du för några tankar och funderingar kring ditt skapande till nästa år?

Kommentar:
2010-01-01 @ 15:25:25

Gott nytt år!

Det låter som bra mål du har inför året, jag hoppas att vi kan göra sällskap till någon mässa,kanske till Borås? Och naturligtvis trevlig scrapping tillsammans.

Mina mål är ganska lika dina ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: