Kristinas blogg

2008-02-25
18:32:02

Mera pysslat.

Under förra veckans ledighet fick jag lite pysslat.
Har lite kvar på ett par layouter, som jag förhoppningsvis
ska bli klar med i veckan.

 Denna gjorde jag efter en skiss på Scrapinspiration.    
 Denna gjorde jag efter en skiss på Scrappiz.

         

Dessa har jag gjort efter olika skisser som jag inte minns var jag
sett någonstans.

 En ny layout till min BoM. Fick en utmaning av Marie att
skriva ner tio saker som jag var bra på...

    

Barnen får varsen dubbel LO från besöket på Astrid Lindgrens Värld i November.
På den ena blev det dold journaling. På den andra glömde jag bort det och
satte fotofix längs hela överkanten och kunde inte sticka ner något utan jag fick
skriva dokumentationen på layouten.

Det var allt för i dag. Ha det så bra.
Kommentar:
2008-02-26 @ 14:38:15
#1: Sara

Vad mycket fint du gjort! =OD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: