Kristinas blogg

2017-04-14
15:33:22

Påskledigt

Denna vecka har det varit påsklov för mig och tjejerna!

T har haft fullt upp med sin körning. Körlektion, teorilektion och halkan har hon hunnit med denna vecka.
E har mest tagit det lugnt och varit med kompisar.
I onsdags åkte vi till Kalmar för ett besök på IKEA. Det blev en ny byrå till T och ett skoskåp till hallen.
Vi shoppade även lite kläder.
Själv har jag tagit det lugnt. Har varit på ansiktsmassage (födelsedagspresent), klippning och i går var jag på massage!
En lyxvecka!
Häromdagen började jag läsa en ny bok. Det blev nästan 300 sidor.
Älskar att läsa när tillfälle ges. Även om det blir mer sällan nu.

Hoppas att du får en riktigt skön påsk!

Kommentar:
2017-04-15 @ 21:24:33
#1: Marie

Jag var också på Ikea i onsdags och även i klädbutikerna utanför 😊

Svar: Vilket sammanträffande!! 😊 Hoppas ni var nöjda med eran dag!
Kristina

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: