Kristinas blogg

2016-01-07
08:00:00

Nöjd

I söndags pysslade jag en hel del. Roligt att känna att man har tid till att sitta.
Försöker beta av korten från 2014. Det börjar närma sig slutet.
Inväntar sedan fotobeställningen jag gjorde mellan jul och nyår.
I dag är det jobbedag igen efter nästan tre veckors ledigt.
Har varit skönt med lediga dagar. Barnen är så stora nu, så de sysselsätter
sig själva. E har sovit borta och haft kompisar som sovit här.
T har tränat och varit med kompisar nästan varje kväll.
I måndags var hon och inventerade på Maxi med fotbollslaget.
Tjejerna var på bio en dag tillsammans och såg senaste Tzatzikifilmen.
 
Här kommer två layouter som jag är riktigt nöjd med.
Det är en på varje dotter. Samma upplägg och samma färgskala.
Har dekorerat en hel del på de. Har också passat på att använda
en del av material som jag har liggande.
 
 
 
Ha en fortsatt skön vecka!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: