Kristinas blogg

2016-02-21
16:27:45

Scrapträff

I går var jag på scrapträff i Bräkne-hoby. Kia på Kias butik brukar ordna lite träffar då och då.
Och i går passade det bra in att åka med andra aktiviteter som vi har i familjen.
Jag var där med Marie och Sara. Tack för trevligt sällskap!
Gjorde fyra layouter och ett kort. Och så blev det en hel del shopping. Passade på att fylla på
med rosor, då jag saknade en hel del färger.
När jag packade i fredags märkte jag att jag inte hade så många foton kvar att scrappa.
Gjorde en beställning på jullovet, men det strulade en hel del och plötsligt kom jag på att de
korten har jag inte sett till. Gjorde då en ny beställning.
Är nu klar med fotona från 2014.
 
 
        
 
Kortet visar jag en annan dag!
 
 
 
Kommentar:
2016-02-21 @ 21:31:45
#1: Marie

Tack för en trevlig dag igår :)
Jättefina sidor, dina tjejer har blivit så stora!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: