Kristinas blogg

2015-12-27
22:07:45

Scraptid

Nu har vi firat klart jul här hemma. Ordningen återgår så sakteligen till vardag i morgon igen, då
maken börjar jobba. Även om barnen och jag är lediga ett tag till och kan njuta av lediga dagar
så blir det lite mera uppstyrt.
Har satt mig och scrappat lite bilder. Har några bilder kvar från 2014.
Innan i dag har jag suttit och laddat upp foton från året som gått. Har faktiskt inte beställt
ett enda foto från i år. Har inte tagit särskilt mycket bilder heller. Är dålig på att använda kameran.
Tar en del med mobilen. Fast jag tycker inte det blir lika bra bilder som med systemkameran.
 
Här kommer två layouter från Elins 10 års firande.
 
 
 
Ha det så gott! Tack för du tittar in!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: