Kristinas blogg

2014-12-29
21:44:46

8 år sedan

Tänk vad tiden går. Det är nu 8 år sedan jag började blogga. I början var jag mer flitig och gjorde många inlägg.
Senaste åren har det blivit mycket mindre av bloggandet, trots att det egentligen är mycket lättare nu när det finns appar i mobilen eller på paddan för att kunna blogga.
Jag startade ju bloggen för att dela med mig av mina scrappade alster. Det är också något som det har blivit mindre av på senare år.
Så här års brukar det ju bli lite mera tid över när man är ledig och då brukar suget efter att scrappa komma samt att blogga om det. Så vi får se om jag fortsätter hålla liv här i bloggen eller om jag lägger ner den under året.
Tack för att du tittar in här och följer mig.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: