Kristinas blogg

2013-05-28
11:17:20

Långt uppehåll igen...

Ja, här uppdateras det inte särskilt flitigt. Nästan en månad sedan sist.

Våren har varit lång och tuff på jobbet och jag har haft svårt att få allt att gå ihop och då får man välja bort vissa saker.

I dag är jag hemma och vabbar med Elin. Första gången i år. Försöker hinna i kapp med lite fix här hemma samtidigt. Sedan blir det lite bakning på programmet då jag ska ha fika på jobbet i morgon.

Majmånad är oftast fulltecknad och så även i år. Det är dans, simning och fotboll. Patrik har fullt upp med sin cykling som har kommit in i tävlingssäsong nu i maj och juni med höjdpunkten Vätternrundan den 14/15 juni. Vilket för första gången innebär att ingen av oss kan vara med på skolavslutningen i år. Tiderna krockar i år och då jag slutar med min klass i år kan jag inte gå ifrån. Men det finns andra som kan gå som tur är!

I förra veckan var jag ute och åt på restaurang med scrapgänget. Det var också Rockgala för alla fritidsbarn. Elins fritids sjöng Yohios låt Heartbreak hotel. Elin smyckade sig fint med mina pärlor. Håret sprayade jag rosa!

På återseende. Ha en bra dag och tack för du tittade in!

Kommentar:
2013-05-28 @ 18:02:34
#1: Marie

Så fin Elin är!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: