Kristinas blogg

2013-01-06
22:18:56

I morgon börjar jobbet igen!

Ja, i morgon är två veckors skön ledighet över. Har varit skönt att bara vara och ta det lugnt.
I veckan som gått har jag varit ute och ätit med vår pysselgrupp! Fick en födelsedagspresent i efterskott från Marie! Tack så mycket!!
Fick två fina dies. Har använt den ena i dag när jag gjort ett kort på beställning.
Jag har även varit med barnen på skridskobanan tre gånger! De har haft jättekul!
Träffade även en annan kompis på fika en kväll. Fick även då födelsedagspresent! Fick presentkort på en massage och en bok.

Här kommer kortet jag gjort nu i kväll!
Ha en bra vecka!!

Kommentar:
2013-01-08 @ 19:27:25
#1: Maries

Fint kort, lite olikt din vanliga stil.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: