Kristinas blogg

2012-09-09
21:44:52

Städat pysselbord

I dag har jag städat i ordning på pysselbordet, så att det ska kännas lite roligare
att sitta där och pyssla.
Gjorde en LO i dag. Nu har jag nyårsbilderna + framsidor kvar på 2011 års foton.
Nu ska vi snart köra igång med våra scrapträffar för i höst med. Så nu ska jag försöka
komma igång.
Funderar även på om jag ska kunna åka iväg på någon träff i höst. Hoppas det kommer
upp någon som passar.
 
Hoppas du får en bra vecka!
Tack för du tittar in!
Kommentar:
2012-09-12 @ 21:51:01
#1: Marie

häärligt med nystädat scrapbord. Själv började jag att sortera om bland mina papper litegrand för att få en bättre överblick. Har börjat göra lite page kits för att vara förberedd till onsdagarna.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: