Kristinas blogg

2011-01-30
18:13:10

Ännu en vecka som passerat...

Så har ännu en vecka passerat detta nya år. Januari närmar
sig sitt slut och vintern håller sig kvar. Då det varit vinter så länge
börjar man längta efter våren. Och när solen visat sig så
får man hålla sig och tänka att våren ännu är långt borta.
Minst två månader till innan vintern riktigt släppt sitt tag.

Denna veckan har jag hunnit med att träna två gånger.
Så härlig och skönt. Det har också varit scrapträff och
fotboll. Vi har varit på biblioteket och lånat nya böcker.
Barnen älskar att läsa.

I går åkte Tuva och jag tåg till Karlskrona. Där shoppade vi en
hel del kläder samt lite nytt till hemmet.
Patrik och Elin var på simskolan och därefter kom de också in
till Karlskrona. Vi åt lunch på Subway. Var lite tveksam till om
Elin skulle gilla det, men de åt så bra och de hade kunnat äta
lite till. Skönt när de gillar maten.

När vi kommit hem höll tjejerna modevisning för oss och visade
upp sina nyinköpta saker.

I dag har Elin varit på kalas hos en klasskompis. Jag har suttit en
stund vid pysselbordet och gjort klart lite Lo´s som jag påbörjade
förra onsdagen på pysselträffen. Har även gjort en ny.
Visar de under veckan.

Hoppas på en ny bra vecka!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: