Kristinas blogg

2011-02-27
19:40:52

Vart tog veckan vägen?

Ja, tiden går alldeles för fort som vanligt. I ett nafs är
veckan över och därmed en hel veckas härlig ledighet.

Vi har varit på lite små utflykter denna veckan. Vi var
på Kosta outlet i måndags och i tisdags var tjejerna och jag
på bio. Vi såg Trassel. En bra och rolig film. Första gånge
som jag var på en hel 3D bio. Har tidigare bara varit
på Legoland.

Vi har varit på bokrean, men hittade bara en bok
som jag köpte. Tyckte det var dåligt utbud där vi var.

Tuva har varit hos en kompis i Växjö. Hon har varit så
duktig och åkt buss fram och tillbaka alldeles själv. Det
gick jättebra. Hon och kompisen var på bio. De såg
Gullivers resor. De gillade filmen. De var även på
stan och handlade lite.

Elin och jag har varit i simhallen och badat och tränat
på lite simning. Det har ju varit uppehåll i simskolan i
två veckor nu. Men det är ju så fruktansvärt kallt i vattnet,
så det blev inte så lång stund.

Jag har även hunnit med att träna två pass Indoor Walking.
Härligt och skönt.

Har även hunnit med lite scrapping. Visar upp vad jag
gjort senare i veckan!

Nu stundar det lite jobbplanering och att komma igång i
jobbtankarna igen efter en skön ledighet.
Ska även virka lite till. Mitt virkprojekt går frammåt.
Får väl visa upp lite resultat sedan.

Tycker att alla borde få ha ett sportlov!
Hoppas du får en bra vecka!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: