Kristinas blogg

2010-06-17
15:19:38

Livstecken!

Här kommer ett litet livstecken från mig. Det var ju ett tag sedan.....
I dag har sommarledigheten börjat!
Så härligt att äntligen få vara lite mera ledig och pyssla om sig själv, familjen,
hemmet och vännerna.

I fredags var det skolavslutning för Tuva. En hyfsat fin dag för avslutning.
I år hade jag hoppats på att hinna till hennes avslutning då deras "mellan" stadium
brukar vara i kyrkan sist. Vi hade även vår avslutning lite tidigare än innan.
Men typiskt nog ändrade de på ordningen och jag hann inte...
Men jag fick se alla fina barn utanför kyrkan.

Här är våra tjejer efter de varit i kyrkan. Nästa år är det även Elins tur att ha sin
egna första skolavslutning. Fast när de går i förskoleklass så brukar de sluta
en dag innan "skolbarnen".



Vi har köpt en ny kamera, en digital systemkamera! En Nikon 3000D.
Den ska jag försöka lära mig att fotografera mera med i sommar.

I helgen ska Patrik cykla vätternrundan. Det blir andra gången för honom.
Förra året ösregnade det och i år har det visat på regn, men förhoppningsvis
hinner det ändra sig.

Med förhoppning om en uppdatering snart igen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: