Kristinas blogg

2010-01-27
21:26:20

Snökaos och mera veckans bilder

Vilket snöoväder som har dragit in över oss här i Sverige.
Det har riktigt snöat och blåst hela dagen.
Just nu har någon vän till grannen kört fast här utanför och de
kämpar för att komma loss. Det skottas och knuffas!

Patrik har åkt till Malmö för att titta på hockey. Några på hans
jobb har blivit bjudna till deras nya arena. Känns inte så värst
muntert i dag med tanke på vädret. Får se hur de gör om de
åker hem i natt eller stannar kvar. (hoppas på det sista)

Nu när jag lyckats få till det med att göra en digi-lo med mina foton
kommer jag att lägga ut sammanställningen här i stället för att
visa upp ett foto från varje dag. Har gjort en sammanställning
från både vecka 2 och vecka 3.

I dag har det varit studiedag på Elins förskola, så hon fick följa med mig
till jobbet. Hon tyckte det var jättekul och ville gärna följa med i morgon med.
För er som inte vet, så är jag lärare och jobbar i en 1-2:a.
Så hon har skrivit bokstäver och räknat och lekt med eleverna. De tyckte
det var kul att hon var med.

Nej, nu väntar sängen. Men först så kommer mina sammanställningar
från vecka 2 och 3.
Tack för besöket! Ha det så gott i vinter vädret.



Kommentar:
2010-01-27 @ 22:05:54

Jättefint, du får lite träning i att scrappa kvadratiskt så det blir kanske 12x12 så småningom, du får ju många egna att lifta ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: