Kristinas blogg

2010-01-17
16:02:41

Mina alster från scrapträffen

Under veckan som gått har det inte blivit mycket skapat. Jag gjorde
ett kort på beställning åt en arbetskamrat till ett barndop. Men jag
glömde att fotografera kortet...

Förra lördagen var jag på en härlig scrapträff med Marie och Sara!
Det var en riktigt rolig och trevlig dag. Tack tjejer!
Jag hann med att göra en hel del layouter. Jag hade planerat pagekits
innan. Jag har mycket lättare att komma i gång då.

Först ut kommer en dubbel från Elins och mitt besök på Barnens gård
i somras.




Sedan kommer det två pumpa layouter. En till varje tjej!





Sedan kommer det två julfoto layouter.





Det var allt för i dag. Har några till som inte är riktigt klara än.
Ha det så gott!
Kommentar:
2010-01-18 @ 21:38:56

Snygga LO´s, visst hade vi trevligt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: