Kristinas blogg

2010-12-30
19:07:54

Lite att visa upp!

Har tagit mig tid och scannat in några LO´s jag haft liggande ett tag.
De har varit klara ganska länge, men blivit liggande utan titel och
sedan har de väntat på att bli scannade. Men nu är det avklarat
och här kommer de:



Denna har jag gjort två av, en till Tuva och en till Elin.







Det var allt för denna gången.
Håller på och skapar mig en fotobok med bilderna jag tagit under året.
Då alla mina färdiga LO´s försvann med hårddiskskraschen....
Tur i oturen att det jag hade färdigt ligger här i bloggen, det underlättar
mitt fortsatta arbete...

Ha det så bra och tack för du tittar in!
Kommentar:
2010-12-30 @ 23:30:44
#1: Marie

Vad kul att du har gjort klart och scannat dina LO´s, har ju sett de flesta på riktigit och de är jättefina. Men vad tråkigt med din datakrasch, surt att behöva göra om. Gör du sidorna direkt i fotobok nu eller scrappar du om dem?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: