Kristinas blogg

2010-12-25
23:40:47

*GOD JUL*

God Jul till Er alla! Hoppas ni haft en härlig jul.
I går var vi och firade med nära och kära. Alla 5 kusinerna var
samlade hos mormor. Så stora mina minsta syskonbarn
har börjat bli. Och lilla S var så söt, hon ville öppna paket hela
tiden. Men så är det när man är 2 år. Elin var duktig och hjälpte
till att dela ut paketen.
Båda tjejerna fick många klappar att öppna. De var så nöjda
med allt fint de fick.
När vi sedan var hos svärföräldrarna kom tomten med ännu
mera klappar. Tjejerna hade fullt upp med att öppna paket.
Kanske kommer det upp lite bilder sedan.

I dag har vi tagit det lugnt och alla julklapparna har provats
och fixats med. I morgon blir det fullt upp när vi ska ha släkten här
på vår traditionella kalkonmiddag! Ska bli trevligt.
I morgon får vi även besök från USA. Jag var aupair i USA för 17 år
sedan och i morgon kommer den ena av de två tjejerna som jag
passade där. Hon är i dag 20 år. Hon ska stanna några dagar hos
oss och jag ska försöka visa runt henne i Ronneby med omnejd.
Hade det varit sommar så hade det funnits lite mera att visa, men
vi ska nog sysselsätta oss. Ska bli kul och spännande.

I dag har Patrik meckat med vår nya trådlösa router som vi ska
försöka installera (tyvärr ingen framgång dock) och då råkade
han välta ner vår externa hårddisk. Och tyvärr fungerar den inte nu,
vilket gör att alla mina färdiga sidor i projekt 365 har gått förlorade....
Snyft. Tur ändå att jag lagt upp nästan alla jag gjort här i bloggen, så
jag kan kanske använda mig av texten jag skrivit för att sedan kunna
börja om från början igen...... Många timmars jobb.
Även min bokföring med våra räkningar kan ha försvunnit.....

Ha en fortsatt härlig jul.
Kram
Kristina
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: