Kristinas blogg

2010-08-14
13:17:52

Åh, vad det är kul att scrappa!

Har verkligen kommit in i ett scrapflyt. Kul! Har haft lite svårt att komma
igång och motivera mig att sitta hemma och scrappa.
Hamnar oftast framför datorn i stället för att sätta mig vid pysselbordet.
Men nu är jag på G!
Hur gör du när inte flytet infinner sig?
Jag har ju haft våra onsdagsträffar under våren och det är oftast då jag
har fått något gjort.
Hemma blir det mest kort och det är ju också kul, men jag vill ju också
scrappa.

Många av de LO´s jag gjort nu är rätt enkla och det har gått rätt fort.
Då känns det som det flyter på. Har utgått från en hel del skisser. Det
är något som passar mig.

Jag brukar välja bilderna och sedan letar jag efter en skiss som skulle
kunna passa och sedan väljer jag papper. Jag använder oftast
cardstock som bas och då oftast vit.

Skulle kanske hänga på lite flera utmaningar för att utmana mig själv
att scrappa.

         

         

Det var allt för nu!
Ha det så bra och tänk på att sommaren är inte slut än!
Kram
Kristina
(som började jobba i onsdags...)
Kommentar:
2010-08-16 @ 20:40:42
#1: Sara

Härligt Kristina!

Jag brukar bara tvinga mej att scrappa, så lossnar det nästan alltid. Ibland gör det inte det, och då vilar jag i det. Jag vet att lusten återkommer med full stim-kraft när jag minst anar det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: