Kristinas blogg

2009-10-18
21:28:17

Tappa inte hakan nu....

Men här kommer det ett litet livstecken från mig.
Här har det varit tyst och tomt ett tag. Händer mycket i livet just nu (framförallt
på jobbet) vilket gör att bloggen inte är högprioriterad.
Tänker inte orda mera om det.

Lite skapande blir det då och då. Mest på onsdagarna då vi är ett gäng
tjejer som träffas och scrappar tillsammans.

Tänkte visa upp lite som jag gjort på sistone.
Orkar inte fota layouterna utan de får vara så här som de
blir i scannern. Rosorna är för stora, så det blir suddiga bilder.












För ett tag sedan åkte jag och Sara till scrapmässan i Helsingborg.
Köpte en massa nya roliga saker som jag hoppas få användning för snart.
Hoppas så att lusten och tiden för skapande ska komma med höstmörkret.
Har beställt lite nya foton i helgen som jag hoppas kommer innan onsdag
då vi har nästa träff.
Har faktiskt gjort en LO i dag med, men den är inte scannad än.

Ha en bra vecka!
Kommentarer:
2009-10-19 @ 16:20:05

Kul med ett blogginlägg från dig. Layoterna har jag ju sett live och de är jättefina. Hoppas ni får kul på onsdag, själv ska jag ju jobba.

2009-11-22 @ 22:38:26
#2: Anki

Härliga lo´s Kristina!



Gillar speciellt den med flaggorna den föll jag massor för!



Kul att du lämnade en kommentar hos mig idag! TACK!



Kram Anki

2009-11-22 @ 22:40:08
#3: Anki

Har starta en Förskoleblogg.



Vill du vara med och skriva då o då när andan faller på om nått du sett på nätet eller gjort själv så ser jag jättegärna att du är med som skribent!



http://forskola.blogspot.com/



Kram Anki

2009-12-21 @ 20:17:03

Tack för kommentaren i min blogg, nu kikar jag tillbaks och ser en massa härliga saker du gör! God Jul och ha sköna lediga dagar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: