Kristinas blogg

2009-05-22
22:37:31

Lite nytt att visa upp

Här kommer lite som jag gjort senaste veckan. Har fått riktigt mycket
skapat nu i maj, trots att det är en upptagen månad.
På söndag hoppas jag att det blir en hel del gjort till, då jag åker till
kära Sanna tillsammans med Marie och Sara för en härlig dags
pysslande!


    

Barnen älskar att vara med och baka. Riktigt kul och så är det
ett bra tillfälle att lära sig att räkna och hålla koll. Har gjort nästan likadana
layouter till barnen.

    

Tuvas favoritmat är nachos. Så klart skulle det bli en LO med det. Elin gillar
mest köttbullar och makaroner, men hon ville så klart också vara med på
bild när jag fotade Tuva. Hennes LO handlar om att vi ofta har Tacos på helgerna.
Hon tycker att det är gott, men det är inte favoriten...

Tillsist kommer det ett beställningskort. Första gången jag gjort ett konfirmationskort.
Tack Sanna och Marie för lånet av stämplar.



Ha det så bra!




Kommentar:
2009-05-23 @ 16:54:32

Härliga layouter, vad kul att du har hunnit scrappa igen! Log när jag läste vad du skrivit om bakning, undrar om det är fler än vi pedagoger/lärare som naturligt ser bakning som en träning på att räkna :) ibland är man nog lite yrkesskadad ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: