Kristinas blogg

2009-03-08
09:38:56

Veckorna rusar på

Ja, i full fart har det rusat fram nu efter sportlovet. Två veckor fulla med
jobb, möten och fritidsaktiviteter. Mitt i allt blev Elin sjuk, så vi var hemma
och vabbade med henne hela v.9. Får hoppas att sjukdomarna håller
sig borta från resten av oss.

Har fått lite pysslat på sistone. Har nu två Lo´s kvar (en till varje barn) för
2008. Så skönt att sedan vara klar med de bilderna. Nu behöver jag
beställa lite nya bilder för i år, har bara några från början av januari.

I dag är det fotboll på schemat. Tuva och jag ska åka till Hällaryd. Dags
för årets första träningsmatch. Ska bli spännande. Det är ett lag som
vi inte mött tidigare. De har konstgräs och det ska bli kul att kunna spela
ute. Något vi inte gjort på flera månader.

Nu hoppas jag på en lugn och skön vecka.
Ha det så gott!

Här kommer ett kort som jag gjort på beställning åt en arbetskamrat.
Namnlappen med Ruth sitter på 3D kuddar,
Kommentar:
2009-03-08 @ 13:22:44

Gulligt kort med fina detaljer!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: