Kristinas blogg

2009-01-11
22:03:13

Snön var här och vände...

Så kom då äntligen snön. Barnen hann åka lite pulka och vi var och åkte skridskor.
Det var första gången för Elin. Hon var så nöjd och glad och höll igång i flera timmar.
Ibland drog vi henne i pulkan på isen/snön, men skridskorna skulle vara på ändå.
Tuva åkte omkring och tränade på. Det var ett tag sedan hon åkte.




I onsdags började jobbet, det var studiedag och vi hann planera lite vad vi
ska göra framöver. Vi bestämde oss för att passa på och utnyttja snön och
bege oss på utflykt i morgon måndag och passa på att åka pulka i fina
härliga backar som vi har på gångavstånd från skolan.
Men se det ville inte någon utan över natten mellan torsdag och fredag försvann
all snön och nu är marken bar igen.
Men utflykt blir det ändå. Men det kunde varit så mycket roligare!


Avslutar med en vintrig bild. Så här såg det ut när snön kom i förra veckan.
(jag vet mamma att du inte gillar snön! :o)  )
Ha en bra vecka!
Kommentarer:
2009-01-11 @ 22:40:30

Härliga vinterbilder!

2009-01-19 @ 14:54:57
#2: Sara

Jag fick hit mina gamla skridskor i helgen, så jag hoppas på lite isvinter nu så man får prova dom.

Jag kan komma, innan jag glömmer meddela det igen! Tack för stödet i min sorg. kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: