Kristinas blogg

2009-01-04
22:23:09

Lite nytt

Under ledigheten i december hann jag med att få lite scrappat. Riktigt skönt att
kunna sitta i lugn och ro och hinna komma i gång med skapandet.
Gjorde en liten sammanställning över hur många LO´s jag gjort under 2008 i respektive
månad och vissa månader hade det bara blivit en LO gjord. Men jag klarade ändå mitt
mål som var att hinna göra 104 layouter (dvs två i veckan).
Får 2009 kommer jag att ha samma mål. Jag har dock dragit ner på antal LO´s per år till
tjejerna och nu har jag nästan hunnit scrappa klart barnens bilder fram tom början av
november 2008. Sedan har jag ju en hel del "gamla" bilder kvar på Tuva sedan innan Elin
föddes. De kommer jag att ta efterhand.
Ska ta och framkalla lite nya bilder från nov och december.

Jag hoppas att jag fixat till det i mina inställningar så att alla kan läsa mina inlägg. Har fått
höra att alla inte kundet det. Hör gärna av er om ni märker att det inte fungerar igen. Trist att
läsa en blogg som inte fungerar riktigt.

Vissa layouter är svåra att få skärpa på då knapparna gör att layouten inte ligger riktigt
emot i scannern.

















De två sista layouterna har jag liftat från senaste numret av
Scrapbooking m.m.

Ha det gott!
Kommentarer:
2009-01-05 @ 00:25:47

Vad mycket fint du har hunnit med att göra på scraplovet, eller jag menar jullovet :)

2009-01-05 @ 16:01:32
#2: Sara

TACK! Nu funkade det!! Jag hör snart av mej om värdinneskap å så - hoppas du är sugen på att fortsätta! Som vanligt superkörigt just runt nyår i mina försök att jobba effektivt OCH mysa av julledighet i en bra kombo... Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: