Kristinas blogg

2009-02-18
09:32:58

Miniträff hos mig

I söndags hade jag besök av tre kära scrapvänner, Marie, Sara och Sanna. Sanna hade
även med sig lilla söta Theo.
Vi fick en härlig dag tillsammans med mycket skapat och härligt prat! Tack alla för en
härlig dag. Alltid lika kul att träffas. Hoppas vi ses snart igen!

Jag fick en hel del gjort och börjar nu närma mig slutet på 2008 års bilder. Skönt att ha kommit
så långt. Nu har jag tyvärr inte tagit så mycket bilder än i år, så snart står jag kanske utan bilder
att scrappa! Får försöka ta igen det nu när det är sportlov!!

Här kommer det som jag gjort under januari och på träffen i söndags.

              

    


              

         

    


Har gjort några fler LO´s, men de är från Elins barnkalas och jag orkar inte blurra
bilderna, så de visar jag inte här. Här även gjort en del födelsedagskort, men de
orkar jag inte heller visa i dag!

Ha det gott!
Kommentar:
2009-02-21 @ 15:00:06
#1: mariem

wow så mycket fint du gjort!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: