Kristinas blogg

2009-12-31
12:42:34

10 favoriter 2009

I år har det inte blivit lika mycket skapande som tidigare.
Jag är några Lo´s ifrån mitt mål. Men med tanke på en mega
jobbig höst på jobbet så känner jag mig nöjd att ha hunnit skapa
så mycket som jag gjort. Det har också blivit en hel del kort under
året.

Här kommer mina favoriter för året. Utan inbördes ordning och inga
kommentarer varför jag valt de.
Här hittar du favoriter för 20062007 och 2008.























I år har jag skapat många enkla LO´s. Enligt favoriterna så har
jag nog använt mycket prickiga papper i år!
Har även gjort flera LO´s till mitt eget album vilket jag tycker är kul.
Vimplarna gillade jag och det blev varsin till tjejerna.
Stora brads har jag också använt en hel del. Annars är det mycket
blommor och swirls "som vanligt".

Tack för att du tittar in hos mig!
Kommentar:
2010-01-01 @ 15:27:14

Kul att se dina favoriter jag gillar dem allihop. Mycket vit cardstock som du skrev i sammanfattningen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: