Kristinas blogg

2008-09-28
21:52:52

Äntligen lite att visa

Ja, äntligen har jag lite att visa upp. Nu börjar det lätta lite i veckorna och jag
hinner att sätta mig vid pysselbordet och få lite gjort.
I onsdags var jag också på vår träff som vi har varje onsdag. Har missat några
gånger pga möten på olika ställen.
Riktigt kul var det att träffas och få lite gjort.

    
    




 





    





Får det fortfarande inte till att fungera med att klicka upp mindre bilder, så jag lägger
in de i större format.

I veckan som gick har vi haft avslutning på Tuvas fotboll. Nu blir det ett välbehövligt
uppehåll i ca en månad. Skönt att hinna göra lite annat.
I fredags var jag och barnen samt T:s kompis J i Karlskrona. Så nu är barnen
förberedda inför vintern. Har även skickat efter en del på HM som kommit.
I går var Patrik och jag ute på resturang med våra vänner M & C. God mat och
trevligt sällskap. Barnen sov hos sin mormor och hade en kul helg där.
i dag har T varit på kalas och E och jag har varit på bio.
Det var tänkt att studsmattan skulle plockas ner i dag, men det hade regnat i natt, så
det får vara tills en annan dag så den hinner torka upp.
Annars har vi fixat med lite lister och lite trädgårdsarbete i helgen.

Planerna för veckan är:
I morgon väntar föräldramöte på E:s dagis. I förra veckan var jag på T:s skola.
På onsdag ska jag på scrapträffen och på lördag ska jag till Marie och scrappa.
På söndag är det tränarutbildning i Karlshamn.

Ha en bra vecka!
Kommentarer:
2008-09-29 @ 17:32:47

Oj vad mycket fint!

2008-10-01 @ 22:12:25

Här har flitens lampa lyst bra !! och fina alster har det resulterat i också !!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: