Kristinas blogg

2008-11-16
23:00:16

Varit på Scrapträff!!

Nu har det blivit stiltje i bloggen igen... Det beror till viss del att jag så lätt
hamnar framför datorn och sitter och läser en massa andra intressanta
bloggar.
Har bestämt mig för att försöka dra ner på mitt dator användande och försöka
pyssla lite mera.
Men jag ska försöka uppdatera här lite då och då.
En annan del som gör att jag varit dålig på att blogga är att just nu är det
utvecklingssamtals period på jobbet och då läggs det en massa extra
tid på att göra iordning inför samtalen och sedan är jag rätt trött.
Men nu har jag några få kvar.

I går var jag på en härlig Scrapträff utanför Bromölla. Hade sällskap av Sara
och Fia dit. Det visade sig att vi var ett gäng rosa cutterpedeägare!!!
Träffade även Sanna och Anna *acheter* där. Alltid lika kul att ses.
En del shoppat blev det också. Mest blev det vit cardstock. Min var på upphällningen.
God mat och en mycket bra ordnat dag. Så skönt att komma på träff och bli
lite bortskämd.
Jag fick sötaste födelsedagspaketet av Sara och Sanna! Tack så mycket.
Lägger upp bild senare när jag fotot det. Ni är för goa!!

Fick en hel del gjort. Satte faktiskt i gång riktigt med mina julkort. Men visar
inte de än här i bloggen. Gjorde även lite layouter som jag visar nedan.
Midsommar layouterna har jag gjort tidigare.

Tänkte visa en bild också på hur renoveringen blev av Elins rum.
Hon är så nöjd med sitt rosa rum!!
Ha det gott!

Så här såg rummet ut före:


Så här blev resultatet:


         
                                               Tack för pappret Sara!

Ett beställningskort. Bandet gör att bilden är suddig.

         

Kommentarer:
2008-11-26 @ 18:24:25

Jättesnygga LO´s och kort, det ska bli spännande att se Elins fina rum!

2008-11-30 @ 09:17:13
#2: Jenny Shima

Grattis på födelsedagen!



Hoppas allt är bra med dig och familjen. Vi har haft en jättebra semester. Vi önskar att du får en riktigt trevlig födelsedag.

Kram Jenny&Per

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: