Kristinas blogg

2008-06-19
23:24:01

Köksrapport samt lite scrappat!

Äntligen tog köksrenoveringen lite fart i helgen igen. Patrik och hans bror
satte kakel och i måndags fogade Patrik ungefär hälften. Så snart har vi
fläkten på plats!
Så här såg det ut efter första dagens kakling.
I bakgrunden kan man ana en gammal tapet, dock inte den vi hade innan.
Vi hade vit struktur tapet innan. Den har åkt bort.


Flera bilder kommer efter hand.

I övrigt så har vi nu kvar att foga, sätta upp fläkten, sätta spottar i en hylla och
sedan ska det tapetseras i köket och hallen. Hatthyllan ska slipas klart
samt målas. Skohyllan är redan klar. Sedan är det så klart alla lister som
ska komma på plats med. Så till semestern hoppas vi vara
klara (Patriks då, för min har ju redan börjat!!)

***************************************************************************************
Så mycket pysseltid har det inte blivit under våren. Men lite har jag gjort i alla fall.
Nästa helg åker jag på scrapträff i Bromölla. Ska bli kul!

              
På den första blev jag utmanad av Marie att använda piprensare.
Sedan är det nyårsbilder från 07 till båda tjejerna. Kortet skickade jag till Anna * acheter när hon
fyllde år.

              
Den första är en sammanställning för år 2007 till Tuva.
Den andra gjorde jag efter en skiss på Scrapinspiration.
Den tredje är en utmaning från Marie igen. Bilder från när Tuva är liten.


              
Den andra blden har jag inspirerats efter webmosterhelenes skissi Scrapbooking m.m. nr 2 2008.
(tyvärr blev den lite sned i scranningen).
Den tredje är också efter samma skiss.
Den fjärde har jag liftat/case av Fia på Scraputmaningen.

Det var vad jag har skapat i vår.
Ha en bra midsommar, så hoppas jag att det inte dröjer så länge tills nästa uppdatering!
Kommentarer:
2008-06-22 @ 22:29:45

Många härliga LO´s!

2008-06-26 @ 06:52:08
#2: Lina T

ser supersnyggt ut med det mörka kaklet! vi får fira våra i våra kök sen när de är helt klara :)

kram

Lina

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: