Kristinas blogg

2008-02-12
11:11:58

Lite nya alster från mig.

Är hemma för vård av sjukt barn. Elin har hosta och är lite förkyld.
Får hoppas att det går över fort. Hon har svårt för att bli av med hostan
när hon väl fått den.
Nästa vecka är det sportlov. Har inte planerat in så mycket än. På måndagen
blir det nog en tur till Växjö. Patrik är föräldrarledig, så vi är lediga allihopa.
På fredagen har vi planerat att Elin och jag ska klippa oss.
Min frisör är föräldrarledig, så jag ska prova och klippa mig hos samma
frisör som barnen klipper sig. Tuva vill låta håret växa igen, så hon får stå
över denna gången.

Har fått lite pysslat i veckan och helgen. Lite kort och några layouter.
Fortsätter att pröva mig fram med 12*6 layouter.

 Ett beställningskort åt en kollega. Hade inte så många pojkståmplar,
men denna köpte jag av en på Scrappiz.

 En nära vän fick en liten Milla förra måndagen. Gjorde ett kort från oss
till henne och hennes föräldrar. Välkommen till världen Milla!
Kortet är gjort efter skiss 44 hos Kickis skisser.

 Ungefär likadan som jag gjorde till Tuva innan,men
här har jag använt blommor kring journalingen.
  Fick en utmaning av Marie att använda 4 olika mönstrade papper
samt blommorna och bandet. Så här blev min tolkning. Även Hallonflicka fick samma
utmaning av Marie. Här är Maries tolkning och här är Hallonflickas.

 Jag får fortfarande inte till det med scanningen, så allt syns inte riktigt
på denna bild. (det saknas lite till höger).

Ha en bra dag!
Kommentarer:
2008-02-13 @ 11:57:45

Vad mycket du har hunnit, jättefint som vanligt.

2008-02-23 @ 14:20:05
#2: Marie

åh så mycket fint du gör!
jättekul med utmaningen som vi fick av Marie också, din Lo blev superfin!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: