Kristinas blogg

2008-08-25
21:02:43

Tiden springer iväg...

Ja, sedan jag började jobba för två veckor sedan känns det som om tiden
inte riktigt räcker till.
Men det är väl så det är att vara heltidsarbetande och småbarnsförälder.
Patrik har dessutom haft en hel del övertidsjobb sedan vi började jobba efter
semestern.
Hemma fixar vi lite i taget och listerna börjar nu komma på plats. Har lite annat smått
som ska upp också.
Lite scrappat har jag också hunnit med. Har gjort en hel del kort till försäljning samt
så har jag fått lite beställningar på framsidor till kollegors almenackor.
Har också påbörjat en layout i helgen. Var ett tag sedan nu.

I fredags blev jag förkyld och är inte helt ok än. Är rätt hes. Har lätt för att bli det när jag
får förkylningar.
I lördags var det fotboll för hela slanten och på kvällen var det kräftskiva hos goda vänner.
En trevlig och glad kväll.

Till helgen blir det mera fotboll.... Men snart är säsongen slut. I morgon börjar förresten
gymnastiken för Elin. Hon längtar. Tuva har bestämt sig för att sluta med gymnastiken och
"bara" hålla på med fotbollen och simningen.

Återkommer en annan dag med lite alster!
Ha det gott!
Kommentar:
2008-08-26 @ 16:11:34

Visst försvinner veckorna fort!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: