Kristinas blogg

2008-04-08
17:51:17

Mässa och helgrapport

I lördags var det dags för vårens Scrapmässa i Helsingborg.
Jag och Marie hade bestämt sedan tidigare att vi skulle åka dit.
Vi fick sällskap av Sara och tillsammans hade vi en mycket trevlig
lördag. Tack tjejer! :o)
Förutom mässan hann vi med en sväng inom IKEA.

Jag handlade en hel del saker. Och man kan väl inte vara mer än
nöjd när man kommer hem med en massa saker i sina kassar.
Mest blev det papper. Hade tänkt mig att köpa en ny skärmaskin, men
ingen hade den jag ville ha, så de pengarna la jag på annat. Får spara
ihop till en ny skärmaskin en annan gång. Annars köpte jag en hel del
dekorationer och lite annat bra och ha saker. Nya clearstamps blev det
också.

I söndags var det fotbollscup för min och Tuvas del. De skulle spela en cup
i Karlshamn på söndagen. Jag är ju deras tränare, så det var premiär för mig
och för laget. De har tidigare spelat ihop med yngre och äldre tjejer. Nu var det
bara tjejer födda 99. Tjejerna försökte mycket och kämpade på. Men resultaten
gick inte vår väg. Det blev tre förlust matcher. Men det är bara till att kämpa vidare.

På torsdag var det tänkt att vårt kök skulle anlända, men vi får vänta till tisdag. Men
det gör inte så mycket, för vi måste lägga golv i kök och hall först.
Till helgen blir det full rulle med renoveringen.
Tuva ska åka till huvudstaden med sin mormor och hälsa på sin morbror med fru.
Det blir hennes första besök där. Spännande.

Ha det så gott!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: