Kristinas blogg

2007-09-30
22:22:42

Scrapträff och mässa.

Förra helgen var jag på scrapträff i Kristianopel. Vi var
runt 20 tjejer som träffades för att skapa och ha det
trevligt en hel dag.  Jag och Marie åkte dit tillsammans. Vi
träffade Annika och Sara där!! Alltid lika kul att träffas. Det var också
skönt att åka på en träff utan att hålla i allt.
Jag hann göra en hel del under dagen.

    
Tack Sara för lånet av alfabet.
Har liftat Carina. Denna har även legat uppe i Scrappizbloggen.

         
Den första har jag liftat av Carina. Tack Sara för lånet av alfabet.
Tack Marie för lånet av alfabet och pappret till dubbel LO´n om
Tuvas fotbollslag.


En enkel LO utan mönstrade papper och en massa dekorationer.
Ville gå med gästerna på Tuvas kalas.
Tack Sara och Marie för lånet av saker.

Marie och ett gäng andra tjejer här i Ronneby brukar träffas varje onsdag
för att scrappa tillsammans. Jag har börjat hänga med nu i höst.
Kul att komma iväg en dag och scrappa lite. Har i alla fall fått lite
gjort på träffarna. Vi håller på i ca två timmar.
Jag visar inte allt jag gjort då en del är från Tuvas barnkalas.

    

I går åkte Marie och jag till mässan i Helsingborg. Tredje gången
jag var där och andra gången som Marie och jag åkte dit tillsammans.
Så skönt att åka i väg en dag för sig själv på det sättet. Blir inte så
ofta man gör det. Mycket folk var det och mycket trevlig shopping.
Träffade Sanna och Anna (acheter) där.
Köpte många roliga saker. (se bild) Köpte ett 6*12 album som jag
ska göra till BoM (Boken om Mig). Ska bli kul att scrappa lite annat
än till barnen.

    

Ha det så gott!
Kommentar:
2007-10-03 @ 14:31:01

Många fina LO´s, Söt är jättebra! Kul att scrappa tillsammans och kunna låna lite saker :o)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: